Voorjaarskrans

Via de personeelsvereniging van mijn man heb ik deze week tijdens een workshop een 100_1341voorjaarskrans gemaakt. Het resultaat hangt nu aan het tuinhuis. Ben zelf best tevreden, thuis alleen, lukt me zoiets  niet maar gezamenlijk is het leuk om te doen. Nu zijn we benieuwd of de vogeltjes er aan gaan zitten. Een jaar of vier geleden had ik een krans aan de voordeur hangen waar boompiepertjes hun nestje hadden gemaakt. Vier jonge vogeltjes heb ik 100_1342 uit zien vliegen, heel bijzonder, ik kon de voordeur wel gebruken, pa en moe vlogen dan even weg maar kwamen steeds weer terug.

Een gedachte over “Voorjaarskrans

Geef een reactie

