Bloeddruk

Het vervolg van mijn bloeddrukverhaal: Vanmiddag moest ik voor controle naar de dokter. Ik heb nu 6 weken medicijnen gebruikt en ik voel mij nu al een paar weken minder moe en afgemat, maar nu moest nog blijken of mijn gevoel overeen komt met de meting. En gelukkig het klopt, de bloeddruk is nu 160/85 xe0 90. Ik ben erg blij, dat die onderdruk  zo mooi laag is, de bovendruk wil de dokter (en ik ook) nog wat lager hebben. Ik heb weer voor 60 dagen medicijnen dus terugkomen in maart. Ook moest ik nog even op zijn weegschaal, wat een heerlijke weegschaal! Ik weeg daar 89,5 kg met kleren aan, dat weeg ik thuis ’s morgens schoon aan de haak! Maar de huisarts zei ook wel dat een paar kilo’s niet uitmaken maar dat het er om gaat of er grote schommelingen zijn en die zijn er niet want ik weeg al 6 jaar hetzelfde. Wel dan zijn jullie weer bijgepraat.

Een gedachte over “Bloeddruk

  1. josette zegt:

    Hallo Theda ,
    Wat fijn dat het beter gaat met je bloeddruk, en ik hoop dat het zo blijft… Met Jan ook alles oke? Hier is het weer lappenmandtijd zowel Henk als ik blaffen en snotteren er wat aan af!!!!Ik heb ook weer een vervelende blaasonsteking richting nierbekonsteking. Maar daar heb ik nu antibiotica voor , dus dat zal wel snel weer over zijn . Hoop ik , heb nog voor 2 dagen pillen en dan maar weer kijken, en anders maar een keer terug naar de pillenfrits. Groetjes van Josette

Geef een reactie

