Het is hem weer gelukt!!

Mijn man heeft weer een prima buffet georganiseerd en gemaakt voor de 250 personeelsleden van de gemeente waar hij werkt ( hij is gemeentebode). Hij doet dit al jaren samen met een kookgroep. Een paar jaar geleden kookten ze ook nog bijna alles zelf, maar omdat er geen grote kookruimte meer beschikbaar is, maken ze nu alleen de koude gerechten, zoals vis- en vleeshapjes, salades e.d. en dit keer ook sushi’s evenals het toetjesbuffet. Het overige bracht de "Chinees" Het thema was namelijk: Het Verre Oosten. Jan is, zeg maar, de leider van het geheel en ik vind het geweldig zoals hij dat doet. Of het zijn dagelijks werk is. Goed, hij heeft hier 3 meter kookboeken staan, maar daarmee heb je zoiets nog niet georganiseerd. Ik mag heel graag koken maar zou zoiets niet aankunnen. Ben dan ook een heel andere koker dan Jan. En dat is juist goed. Wij hebben  daardoor nooit onenigheid. Ik ben van de burgerpot en hij van de fijne keuken, zoals dat vroeger genoemd werd. Reuzetrots ben ik op mijn Jan.

2 gedachtes over “Het is hem weer gelukt!!

  1. josette zegt:

    Zou wel eens met Jan in de (fijne) keuken willen staan !!!!!! Denk dat we het samen erg goed zouden doen , het is nl ook mijn hobby zoals je weet. Vooral koude en warme buffetten , heb er vroeger bij Monique tig gemaakt en thuis ook . Maar jouw burgerpotten liegen er ook niet om hoor……
    Groetjes Josette

Geef een reactie

