2x FEEST!!!!

Vandaag is het een bijzondere dag, Margo, onze jongste kleindochter wordt 2 jaar, maar het is ook de dag dat mijn man en ik de eerste mailtjes uitwisselden.Margo22okt09760jpg_1 Over Margo kunnen jullie alles lezen op de site van mijn dochter Marlies, de link staat links van deze tekst. Ik had toen nog maar een paar maanden internet en ik was meteen  razend enthousiast over het e-mailen, Dus een proeflidmaatschap aangevraagd bij Crosspoint.net, een christelijke datingsite, en het mailen kon beginnen en zou ik iemand tegenkomen waar het mee klikte dan was dat een prettig extra. Na een paar weken kreeg ik op 22 oktober 2005 een reactie van ene Bergman n.a.v. een mailtje van mij. Hij was enkel nog proeflid en we kunnen wel zeggen dat het vanaf het eerste mailtje klikte. Hij is nooit volledig lid geworden en ik ben ook al heel snel gestopt met mijn lidmaatschap.Zijn naam bleek Jan ten Barge te zijn en sinds 5 juni dit jaar zijn we officieel man en vrouw.100_0320 Mijn naam is Theda Gort–ten Barge  op de Angelsaksische manier. Dat kan tegenwoordig ook in Nederland. Wij kerken ook in de Anglicaanse Kerk waar over ons huwelijk op 17 juni een zegen uitgesproken is. We zeggen:  op 22 oktober 2005  hebben twee geboortes plaatsgevonden, die van Margo en die van een nieuwe Liefde.

4 gedachtes over “2x FEEST!!!!

  1. Marlies zegt:

    Leuk hè, dat 22 oktober altijd een dubbele speciale dag is èn zal blijven! Ik hoop wat dat betreft dat we deze herinneringen allemaal nog heel lang mogen aanhalen, ook als Margo al groot is!

    Liefs,

    Marlies

  2. Annie Dijkink van domburg zegt:

    Ik weet het ook nog,je kwam al stralend Parc Sandur binnen,want je was die dag weer Oma geworden.Alles was goed verlopen.Daarna kreeg ik van jou een nieuwtje te horen.
    Je mailde zo leuk met ene Jan.
    Toen straalde je al,dit was ook zo iets als liefde op het eerste gezicht er is alleen nog steeds geen uitdrukking voor wat betreft mailen met elkaar en dat het al gelijk zo klikt.Veel liefde en geluk toegewenst voor jullie beide.
    Annie Dijkink- van Domburg.

Geef een reactie

